Daulat Tuanku

Daulat Tuanku

Selamat Datang

Assalamualaikum...
Semoga Seluruh penduduk Kampung Kuak Luar selalu diberkati dan dirahmati oleh ALLAH S.W.T

Segala yang tersilap harap dimaafkan. Apa - apa yang tersurat di dalam blog ini, tiada niat untuk menyakiti sesiapa. Hanya untuk renungan bersama.

Bacaan Al Quran

Jumaat, 11 September 2009

Rebutlah Diskaun Yang Ada

Assalamualaikum...
Dengan Nama ALLAH yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.
Kumulai bicara pada pagi ini dengan memuji segala kebesaran bagi ALLAH tuhan semesta alam. Selawat dan Salam kepada junjungan kita nabi muhammad s.a.w, para - para nabi , kepada ahli keluarga baginda, para sahabat baginda, para syuhada, para ulama' dan guru - guru.

Bermulalah fasa yang terakhir di bulan ramadhan. Fasa ini terlalu banyak diskaun yang diberikan. Rebutlah, rebutlah, rebutlah jangan dibiarkan ia berlalu pergi. Fasa yang terakhir ini juga terdapat satu malam yang dinantikan oleh umat islam iaitu malam lailatul qadar ( malam yang lebih baik dari seribu bulan ). Fasa yang ketiga ini ALLAH menutup pintu Nereka kepada hamba - hamba yang memohon kepadanya. Hiasilah malam - malam terakhir ramadhan ini dengan beribadat kepada ALLAH s.w.t. Bertahajjud la kita di malam - malam terakhir ini. Lupakan seketika kepada pelukan isteri kerana selepas ini peluklah sepuas - puasnya bagi yang sudah berumahtangga.

Marilah kita bersama - sama berkiamulai di masjid atau dirumah bersama keluarga. Supaya kita ditemukan oleh ALLAH s.w.t dengan malam lailatul qadar yang telah dijanjikan oleh ALLAH s.w.t. Sesungguhnya janji ALLAH adalah benar maka rugilah bagi orang yang tidak merebutnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengumuman

1. Mesyuarat Kedua Penggal Kedua Dewan Rakyat ke 12 akan diadakan pada 15 Jun hingga 30 Jun 2009.

Setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 pagi hingga 5.30 petang. (Dewan berehat jam 1.00 hingga 2.30 petang).











Prompt: Kalau maha nak tengok sidang parlimen kena buka ikut Internet Explorer tapi kalau maha tak nampak jugak maha download pemain enjin Internet Explorer ni :
Download Now


Siaran langsung juga boleh diikuti melalui website berikut :

1. Tv Pas.com
2. WebTv Pas
3. Parliement News

Pilih la maha minat tengok yang mana satu kat bawah ni. Kalau maha minat dengar radio lagi bagus kalau maha download Winamp Download sini