Daulat Tuanku

Daulat Tuanku

Selamat Datang

Assalamualaikum...
Semoga Seluruh penduduk Kampung Kuak Luar selalu diberkati dan dirahmati oleh ALLAH S.W.T

Segala yang tersilap harap dimaafkan. Apa - apa yang tersurat di dalam blog ini, tiada niat untuk menyakiti sesiapa. Hanya untuk renungan bersama.

Bacaan Al Quran

Khamis, 26 Mac 2009

Takziah kepada keluarga Sudin ( Mat Temenun )

Semalam dalam kesibukan di PWTC untuk memilih calon Ketua Pemuda UMNO kampung kita dikejutkan dengan kematian Mehah isteri mat termenun iaitu ibu kepada sudin, bek bek, man dan beberapa lagi anaknya. Arwah telah meninggal lebih kurang pukul 6.00 petang 25/3/2009 di hospital Baling. Difahamkan arwah telah masuk hospital pada hari isnin/ selasa tidak berapa pasti. Dipohon kepada semua untuk menyedekahkan alfatihah dan juga surah al ikhlas ( 3 kali ) kepada arwah. Nabi pernah bersabda bahawasanya pahala 3 kali bacaan surah al ikhlas menyerupai pahala membaca satu al quran. Bagi yang ada masa banyak bolehlah membaca sebanyak yang boleh dan sedekahkanlah kepada semua mukminin dan mukminat di seluruh dunia yang masih hidup atau yang telah meninggalkan kita amnya dan kepada semua penduduk kampung kita khasnya.
Setakat ini untuk hari ini. Difahamkan arwah akan dikebumikan pada jam 10.00 pagi ini.

Pengumuman

1. Mesyuarat Kedua Penggal Kedua Dewan Rakyat ke 12 akan diadakan pada 15 Jun hingga 30 Jun 2009.

Setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 pagi hingga 5.30 petang. (Dewan berehat jam 1.00 hingga 2.30 petang).











Prompt: Kalau maha nak tengok sidang parlimen kena buka ikut Internet Explorer tapi kalau maha tak nampak jugak maha download pemain enjin Internet Explorer ni :
Download Now


Siaran langsung juga boleh diikuti melalui website berikut :

1. Tv Pas.com
2. WebTv Pas
3. Parliement News

Pilih la maha minat tengok yang mana satu kat bawah ni. Kalau maha minat dengar radio lagi bagus kalau maha download Winamp Download sini