Daulat Tuanku

Daulat Tuanku

Selamat Datang

Assalamualaikum...
Semoga Seluruh penduduk Kampung Kuak Luar selalu diberkati dan dirahmati oleh ALLAH S.W.T

Segala yang tersilap harap dimaafkan. Apa - apa yang tersurat di dalam blog ini, tiada niat untuk menyakiti sesiapa. Hanya untuk renungan bersama.

Bacaan Al Quran

Isnin, 2 Mac 2009

Lan Eksiden

Pagi tadi aku bergerak ke tempat kerja baru pukul 7.10 pg. Bila sampai je ke kg. pahit aku nampak sebuah kereta dalam longkang. Aku pun berenti la nak tengok kereta tu, terkejut aku bila aku terperasan yang kereta tu lan sekerat yang punya. Apa lagi mengelabah bewak la aku. Dah la waktu tu tak dak kereta yang lalu lalang, kereta aku ja yang ada waktu tu. Aku terus buka pintu kereta tu takut lan masih lagi kat dalam, Alhamdulillah tak dak orang dah dalam tu. Lepas tu Zoo Scot dan Jalil sampai dema kata Lan Eksiden, la ni ada kat Klinik Kroh. Ok la kalau macam tu. Lepas tu kami belek kereta dia. Kereta dia rosak kat bumbung, cermin depan pecah dan depan rosak sikit. Enjin aku rasa okey lagi kot sebab bonet dia okey je aku rasa. Lepas tu Zoo telefon Hendset lan tapi mak su dia angkat kata Lan satu jari hancur mungkin putus kot. Aku pun tak sempat lagi nak gi tengok dia sebab aku kena lapur diri kat tempat kerja baru. Aku telefon pejabat lan kata lan eksiden. Lebih kurang pukul 12 t/hari Zoo message kat aku kata Lan kena hantar ke Hospital Sungai Petani. Difahamkan member Lan dekat Pejabat Tanah Lenggong akan bergerak ke hospital sungai petani. Aku pun belum tahu lagi kat wad mana sebab tadi lan masih dalam Embolun tu..
Apa perkembangan lan nanti bila aku dapat maklumat aku cerita.

Pengumuman

1. Mesyuarat Kedua Penggal Kedua Dewan Rakyat ke 12 akan diadakan pada 15 Jun hingga 30 Jun 2009.

Setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 pagi hingga 5.30 petang. (Dewan berehat jam 1.00 hingga 2.30 petang).











Prompt: Kalau maha nak tengok sidang parlimen kena buka ikut Internet Explorer tapi kalau maha tak nampak jugak maha download pemain enjin Internet Explorer ni :
Download Now


Siaran langsung juga boleh diikuti melalui website berikut :

1. Tv Pas.com
2. WebTv Pas
3. Parliement News

Pilih la maha minat tengok yang mana satu kat bawah ni. Kalau maha minat dengar radio lagi bagus kalau maha download Winamp Download sini